Khamis, 4 Disember 2008

Nostalgia Rumah Sewa

Apa khabar semua pengunjung? Dah bersenam hari ini? Jika belum, jangan lupa amalkan senaman untuk tubuh badan yang sihat. Baiklah, kali ini aku ingin menceritakan mengenai pengalaman aku bersama rakan-rakan rumah sewa. Rumah sewa kami terletak di sekitar kawasan elit Shah Alam. Rumah tersebut didiami oleh 4 orang lelaki termasuklah aku. Untuk tidak mengaibkan mana-mana individu, aku namakan sahaja teman serumahku sebagai A, B dan C.

Sudah menjadi tradisi kami, membawa pulang wanita ke rumah untuk dijadikan habuan teman serumah ketika waktu malam. Okey, kita teruskan. Pada suatu malam A membawa pulang seorang wanita ke rumah. Pada waktu itu, tiada siapa di rumah. Jadi, A mengambil keputusan untuk melepaskan nafsunya bersama wanita berkenaan di dalam biliknya. Lalu mereka pun melabuhkan bahtera di atas katil milik A, dengan pintu bilik yang sedikit terbuka. Sejurus kemudian, B pulang ke rumah.

B yang keletihan lalu di hadapan bilik A yang sedikit terbuka itu. Dengan penuh perasaan was-was, dia mengintai pintu bilik, setelah dia mendengar dengusan suara yang selalunya didengari dalam DVD orang dewasa. Dia ternampak apa yang sedang A lakukan. Sedikit kejutan, dia ternampak barang milik A sebesar peha. Lalu B mula bersuara.

B: Wey A, bila dah muat masuk badan nanti, kau passing kat aku pula, okey?

A: Ha, okey, okey (berdengus).

Setelah beberapa detik, apabila A merasakan sesuatu pada tubuh wanita tersebut boleh dimuati oleh sekujur badan, dia pun menghantar wanita berkenaan ke bilik B. Masih seperti insiden yang sama, B membiarkan pintu biliknya sedikit terbuka. Lalu mereka melepaskan nafsu serakah di dalam bilik berkenaan. Tidak lama kemudian, C pula pulang ke rumah. Untuk pergi ke biliknya, C terlebih dahulu perlu melepasi bilik B. Ketika melalui bilik B, C ternampak struktur pintu bilik yang sedikit terbuka. Berbekalkan perasaan ingin tahu, C menghampiri pintu bilik tersebut.

Dia ternampak aksi-aksi yang biasanya kelihatan dalam rajah bergambar Kitab Kamasutra, bezanya cuma kemaluan lelaki yang lebih besar, sebesar sebentuk tubuh lelaki dewasa. C tidak terkejut, malah sempat lagi berbicara dengan B pada saat itu.

C: B, karang bila dah muat masuk kepala lori, kau bawak masuk dia kat dalam bilik aku, tau.

B: Ha, okey. Tunggulah kejap, aku tengah buat kerja ni.

Beberapa jam kemudian, setelah B merasakan sudah tiba waktunya untuk C, dia pun mendukung wanita berkenaan lalu menghantarnya ke bilik C. C yang ketika itu sedang tidur-tidur ayam tidak semena-mena menjadi cergas secara fizikalnya. Lalu mereka meneruskan misi yang sudah tentunya terlarang, dengan kondisi pintu bilik yang sedikit terbuka. Pada waktu itu, aku menjejakkan kakiku di rumah. Lokasi bilikku yang terletak pada hujung kediaman memaksa aku untuk melalui bilik milik C dahulu. Apabila mendengar ambien kucing liar serta melihat keadaan pintu bilik C yang kurang rapat, aku merapatkan diriku ke pintu. Memang sah! Mereka sedang bercengkerama, dengan barang milik C yang sebesar kepala lori. Lalu aku membuka mulut dan mengeluarkan kata-kata azimat.

Aku: C, nanti bila dah muat masuk sebelah KLCC, kau hantar dia kat bilik aku, okey?

3 ulasan:

coffee break berkata...

Buwek!

Tanpa Nama berkata...

Sampai situ je ke bro?

Fakyew berkata...

kemaluan aok yang besar klcc miniature tu kan?